sobota, 19 kwietnia 2008

niedzielny poranek

Neil napisał 13 kwietnia 2008




To właśnie przyszło od mojego znajomego z Tasmania Dianna Graf (Mechaniczny ul został wyprodukowany przez firmę Diany i Marka. W razie, gdyby was to zastanawiało)

Ooh.

Właśnie dostałam wiadomość, że bilety na twoje wystąpienie w Hobart zostały wyprzedane.

To się stało szybko!

Czy mógłbyś wspomnieć o tym na swoim blogu?

Tak wiele jeszcze ludzi chciało tam pojechać. Ludzie przylatują z innych stanów i w ogóle.

Jeśli wystarczająco dużo ludzi, którym nie udało sie kupić biletu skontaktuje się z
Ellison Hawker Bookshop być może uda im się znaleźć dla ciebie większą salę.

xx

Dianna


Uznaj to za opublikowane. Nie chciałbym, żeby ludzie bez sensu jechali do Tasmanii (chociaż, jeśli już przyjedziecie to w końcu będziecie w Tasmanii, która sama w sobie jest bardzo fajna. Jest muzeum, nie wspominając już o bardzo niewielkiej szansie spotkania tasmańskiego wilka...)

...

Zwykle unikam linkowania do moich ulubionych badań, ponieważ mogłoby to je wypaczyć, ale nie sądzę, żeby cokolwiek wpłynęło na prowadzenie Tolkiena i Prachetta na SFC, a wyniki, jako przekrój przez to co ludzie czytają i lubią, są fascynujące.

http://www.sfx.co.uk/page/sfx?entry=vote_for_your_favourite_sf

...

Kiedy przeczytałem ten nagłówek recenzji książki - Amy Amy Amy Nicka Johnstone'a jest pierwszą oceną burzliwego formowania się niezwykłego talentu, pisze Nick Johnston pomyślałem, że The Guardian zmienił formułę pisania recenzji zezwalając autorowi (biografii Amy Winehouse) na recenzowanie własnej książki, zatem fragmenty takie jak:
Jest skrupulatny w ujawniani swoich źródeł gdy porusza się przez tekst, co wywołuje wrażenie, że książka jest raczej kompendium opinii innych, niż efekt jego własnej pracy.
były tak samo wyznaniami jak i opisami. (Nie wyobrażam sobie, bym mógł być tak szczery na temat swojej biografii Duran Duran złożonej z czyichś wypowiedzi.) Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tym nowym trendem recenzenckim ale bardzo się zawiodłem, kiedy doszedłem do końca i przeczytałem, iż "David Sinclair jest autorem Wannabe: Spice Girls po raz kolejny (Omnibus)" i zdałem sobie sprawę, że była to tylko kolejna pomyłka drukarska Guardiana.

...

Kilka tygodni temu przeprowadzał ze mną wywiad o Ramayana animator i twórca filmów Ravi Swami dla Britich Library. Można go obejrzeć jako podcast na ich stronie, jest częścią nadchodzącej wystawy Ramayana:

http://www.bl.uk/ramayana

Nie mogę się doczekać tej wystawy.
....

A dla tych z was, którzy zastanawiali się nad tym, jest mały filmik o wilku tasmańskim na YouTube. Prawdopodobnie ostatni wilk tasmański, sfilmowany w 1933. Zwróćcie uwagę, jak otwiera szczęki...


Brak komentarzy: