sobota, 19 kwietnia 2008

Oczy to mają

Neil napisał w środę 16 kwietnia 2008



Zobaczmy. Zatem Maddy przeczytała mój wczorajszy post i powiedziała "Nie, Tato, to co powiedziałeś mi, żebym mówiła ludziom, to że walczyłam na miecze ze Spidermanem."

Spiderman? To mnie zdezorientowało.

To znaczy, zrozumiałbym D'Artagnana. Ale Spiderman nie ma miecza. Dlatego kombinowałem zo mogłem takiego powiedzieć pięciolatce, co ona zrozumiała jako Spiderman, biorąc pod uwagę rzeczy, które mogłem powiedzieć. Takie jak "Powiedz im że to blizna powstała w następnie pojedynku. A zdobyłaś ją pojedynkując się z ..."

Heidelberg. Oh. Tak. Naprawdę cool.

...

Wydaje mi się, że nie wyraziłem sie wczoraj jasno, dlatego - tak, naprawdę wiedziałem że ktoś zamierza stworzyć kolorowe bąbelki zanim napisałem Orange.
(http://journal.neilgaiman.com/2005/11/balancing-acts-and-mithras.html)

...

Na blogu Kitty są zdjęcia ludzi w koszulkach Newerwear . Wspominam o tym tutaj dla ciekawych, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda webgoblin strony. Jest pierwszą koszulką. (Teraz-na-emeryturze-ale-czasem-wpadający-by-coś-naprawić WebElf wygląda tak.)

Brak komentarzy: