środa, 26 sierpnia 2009

Żadnej Gwarancji – Albo Zwrot Pieniędzy!

Neil napisał w środę 26 sierpnia 2009 o 3:02

Festiwal książki był wspaniały, świetnie się bawiłem podczas Fringe (zostałem zatrudniony jako pachołek przez obsadę znakomitego „Świętoszka”), a potem pojechałem do Londynu i spędziłem szalony dzień na poszukiwaniu miejsc do kręcenia i załatwianiu spraw kostiumów i charakteryzacji do mojego niemego filmu (kręconego w Londynie około 6-8 września. BYĆ MOŻE będę potrzebował statystów do scen, które będziemy robić w niedzielę 6.09. Jeżeli tak, dam znać tutaj w okolicach 4.09)

Zamierzam odłączyć się na tydzień wakacji (bez internetu, a także bez komórki). Zamierzam spacerować, gotować i pisać, a także przez tydzień pobyć sam na sam z Amandą, po raz pierwszy od ośmiu miesięcy, kiedy ze sobą jesteśmy.


Bądźcie grzeczni. Nie urządzajcie zamieszek, spróbujcie nie zepsuć internetu, ani ludzkiej cywilizacji kiedy mnie nie będzie.

Brak komentarzy: