sobota, 12 grudnia 2009

W którym testuję Posterous

Neil napisał w piątek, 4 grudnia 2009r.




Testuję http://posterous.com jako sposób wrzucania postów na bloga z telefonu poprzez e-mail. Tak więc oto post testowy...

Załączam okładkę "masowej" edycji Rzeczy ulotnych w miękkiej okładce, która zostanie wydana w Stanach w lutym. Ukazuje kogoś, kto wygląda jak ja, z dżemem, marzeniami lub ideami wyciekającymi z książki wszędzie wokół niego.

Skończyłem pisać opowiadanie -- myślę, że technicznie rzecz biorąc jest to nowela, ponieważ ma 10 000 słów -- nad którym pracowałem ponad rok. Przez większość tego czasu, nawet pod koniec pracy nad pierwszym szkicem parę tygodni temu, byłem przekonany, że nie będzie udane, okaże się skarłowaciałym, kalekim maleństwem, które z pewnością mnie rozczaruje. Wiedziałem, że czegoś mu brakowało. Zorientowałem się, co było tym "czymś" jakiś tydzień temu, po wyczerpującej sesji jogi w Bostonie, która oczyściła mój umysł. Później napisałem dwa akapity w notatniku. Akapity te rozwinęły się i zaczęły oddychać, a gdy umieściłem je w opowiadaniu, całość zaczęła subtelnie krążyć wokół nich. Drugi szkic nabrał wiatru w żagle i już wiedziałem, o co chodziło w historii, więc usuwanie elementów, które do niej nie należały oraz dodawanie nowych okazało się nagle banalne. Im dłużej to robiłem, tym opowiadanie stawało się lepsze i teraz jestem z niego zadowolony bardziej niż z czegokolwiek, co napisałem od ponad roku. Nazywa się "Prawda jest jaskinią w Górach Czarnych..." i nie należy do najradośniejszych historii.

No dobrze...

Drogi Neilu,


Patrick Rothfuss w bardzo namacalny sposób sprawia, że świat jest lepszym miejscem dzięki swojej organizacji charytatywnej Worldbuilders 2009. (http://www.patrickrothfuss.com/blog/2009/12/worldbuilders-2009.html). Moja sfera działania na tym świecie jest dosyć mała, ale Ty mógłbyś, jedynie wpominając o nim na swoim blogu, podnieść ludzką świadomość i w ten sposób wesprzeć Bardzo Szczytną Ideę. Znaczyłoby to bardzo wiele dla mnie, a bez wątpienia jeszcze więcej dla Pata oraz ludzi, którzy otrzymują pomoc od Heifera. Wielkie dzięki i serdeczne pozdrowienia,


fan Cudownych Ludzi,
Gaetan Verhegge

Załączam z radością. W zeszłym roku wysłałem Patrickowi podpisany egzemplarz niesamowicie pięknego wydania "Gwiezdnego pyłu" (wersji dla zaawansowanych czytelników), lecz dotarł do niego trochę późno, tak więc nadal je ma, jak również całe mnóstwo innych pięknych i wspaniałych książek do rozdania osobom, które przekażą pieniądze. Sami sprawdźcie.

Cześć Neil,


Gratulacje! Dostałeś trzy nominacje do nagrody Goodreads Choice 2009:


Batman: Whatever Happened to the Caped Crusader? w kategorii Powieść Graficzna


Blueberry Girl w kategorii Książka Obrazkowa


Crazy Hair w kategorii Książka Obrazkowa


Bloguj, tweetuj, przekazuj dalej. Zachęć wszystkich swoich fanów na Goodreads do głosowania!


http://www.goodreads.com/award/goodreader/2009


Najlepszego,


Jessica

Uznaj za przekazane.

Hmm. No dobrze. Teraz to wyślę mailem. Tylko nie do końca wiem, jak dodać etykiety. Zobaczmy, czy zadziała.

5 komentarzy:

Pan Latar pisze...

Puk puk:)

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawy blog

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawe informacje

Anonimowy pisze...

trzeba sprawdzic:)

Varali pisze...

Kolejna porcja postów już niebawem, jak tylko tłumaczki uporają się z tradycyjnym świątecznym rozgardiaszem :)