środa, 20 lipca 2011

Daty trasy Znikającego Pisarza

Neil napisał w środę 1 czerwca 2011r.

Przepraszam, że mnie nie było. Jestem złym bloggerem.

Przekładałem blogowanie do momentu, kiedy poznam szczegóły czerwcowej trasy z okazji dziesiątej rocznicy wydania AMERYKAŃSKICH BOGÓW. Dostałem je dzisiaj. (Tak, wiem, że już wcześniej wspomniałem o paru wydarzeniach, a niektóre były w dziale Gdzie jest Neil. Ale teraz wszystkie będą w jednym miejscu.)

Wciąż nie mam części informacji. Jestem prawie pewien, że większość wydarzeń odbędzie się w stylu trasy KSIĘGI CMENTARNEJ -- będą to naprawdę długie spotkania z mnóstwem mówienia, czytania, wywiadów oraz pytań i odpowiedzi, a wcześniej pewnie podpiszę parę tysięcy książek. Możliwe, że w ramach części wydarzeń odbędą się podpisywania -- musicie o to zapytać.

I jeszcze przeprosiny - bilety na spotkanie w Waszyngtonie są już wyprzedane. Zostały wyprzedane tuż po ogłoszeniu wydarzenia przez Press Club.


Nowy Jork – wtorek 21 czerwca o 20:00. (Bilety były wyprzedane, ale otworzyli sprzedaż miejsc na balkonie.)
Adres: 92nd Street Y, Kaufmann Concert Hall, Lexington Ave @ 92nd Street.

Portsmouth, NH – środa 22 czerwca o 19:30.
Adres: The Music Hall, 28 Chestnut St., Portsmouth, NH 03801
Prowadzenie: PrverRun Bookstore,The Music Hall and New Hampshire Public Radio.

Waszyngton, DC – czwartek 23 czerwca o 18:30. BILETY WYPRZEDANE. PRZYKRO MI.
Adres: National Press Club, 529 14th Street, NW Washington, DC 20045
Prowadzenie: Barnes & Noble.
(Ale Press Club będzie sprzedawać na swojej stronie podpisane książki.)

Minneapolis/ St Paul - piątek 24 czerwca - 20:00
WITS w Fitzgerald Theatre, 10 E. Exchange St.; St. Paul MN
Muzyczny gość specjalny: Guest Josh Ritter
Odpowiedzialni za spotkanie: John Moe i John Munson
(Wydaje mi się, że po spotkaniu odbędzie się prawdziwe podpisywanie, chociaż mam nadzieję, że będą również dostępne wcześniej podpisane książki dla tych, którzy nie chcą czekać.)

(Miejscowa kontrowersja związana z WITS, łącznie z tym, ile mi płacą za wystąpienie oraz komu przekazuję pieniądze, na http://minnesota.publicradio.org/collections/special/columns/polinaut/archive/2011/05/gaiman_to_make.shtml)


Seattle – niedziela 26 czerwca o 19:00.
Adres: Town Hall Seattle, 1119 8th Ave. Seattle WA 98101.
Prowadzenie: University Book Store.
Właściwie sprzedaż biletów rozpoczyna się dwudziestego pierwszego, ale jeśli zadzwonicie pod numer 1800-3357323 (University Bookstore), przyjmą wasze zamówienie na bilety i (lub) książkę. Możecie również dokonać rezerwacji.)

San Francisco – poniedziałek 27 czerwca o 19:30 BILETY WYPRZEDANE. PRZYKRO MI.
Adres: First Congregational Church, 2345 Channing Way, Berkeley, CA
Prowadzenie: Booksmith

Los Angeles - wtorek 28 czerwca o 20:00
Adres: Saban Theatre, 8440 Wilshire Blvd., Beverly Hills, CA 90211

Biorąc pod uwagę zadziwiające tempo, w jakim zostały wyprzedane bilety na niektóre z wydarzeń, sugeruję kupić bilety wcześnie i nie przekładać tego na później, jeśli ktoś chce się wybrać.
....

Powyższa ilustracja do Amerykańskich bogów jest z http://ka-ha-si.blogspot.com/2011/05/storm-is-coming.html i bardzo mi się spodobała.

...

AUDIES 2011

Z radością dowiedziałem się, że audiobook STORIES wygrał nagrodę Audie w kategorii najlepszy zbiór opowiadań -- gratulacje dla lektorów: Anne Bobby, Jonathana Davisa, Petera Francisa Jamesa, Katherine Kellgren oraz Euana Morton.


...

A tu naprawdę fajny wywiad na temat Doktora Who, przeprowadzony przez Charliego McDonnella w trakcie mojego zeszłorocznego pobytu w Cardiff:
 



Charlie jest naprawdę miły. Co więcej, uważam, że robi świetne filmiki i lubię jego muzykę.

...


...

Obecnie ukrywam się w domu wynajętym od znajomych, praktycznie bez dostępu do internetu (jedynie ze starym, wolnym, praktycznie niedziałającym lokalnym łączem z napędem parowym, który prawdopodobnie nadal ma zawory, a nawet zębatki), by napisać różne rzeczy dla ludzi, którzy na nie niecierpliwie czekają.

Jest fajnie, pięknie, dziś po raz pierwszy od wielu lat poszedłem popływać i obiecałem sobie, że jutro pójdę pobiegać po plaży (jeśli napiszę o tym tu, to na pewno tak się stanie). Ale większość czasu poświęcam na pisanie.

W zeszłym tygodniu moja wspaniała żona przyjechała do Midwest, żeby odwiedzić mnie w domu. (Jak na razie w tym roku to ja zawsze jeździłem do Bostonu lub Brooklynu, żeby z nią pobyć, albo spotykaliśmy się gdzieś po drodze w Meksyku, Tasmanii itd.) Cudownie było spędzić razem parę cichych chwil, być z nią i moim synem, Mikiem, jego dziewczyną, Courtney (Mike właśnie przeprowadził się do Chicago z San Francisco) i moją najmłodszą córką, Maddy.

Tuliliśmy się, rozmawialiśmy, spacerowaliśmy, rozmawialiśmy, nadrabialiśmy zaległości, a w poniedziałek nie udało się nam wybrać z Sharon i Billem skontrolować pszczoły, ponieważ nadal tuliliśmy się i rozmawialiśmy (na szczęście mogę wejść na bloga Sharon-dziewczyny-od-ptaków i sprawdzić, że wszystko gra). Bardzo ciekawią mnie rosyjskie pszczoły. Zmniejszyliśmy ilość rosyjskich uli z trzech do dwóch (połączyliśmy dwa ule w jeden, stosując metodę gazety).

Aż nagle, zdecydowanie zbyt wcześnie, wszystko się skończyło. Z każdym razem coraz trudniej pożegnać się z Amandą. Wciąż próbujemy wymyślić jakiś sposób, by dwoje zapracowanych, zbyt często podróżujących ludzi mogło spędzić ze sobą jak najwięcej czasu. W trakcie tej wycieczki długo wpatrywaliśmy się się w nasze kalendarze, szukając dat i sposobów, by nasze drogi jakoś się zbiegły. Zdecydowaliśmy, że kiedyś w tym roku może wyruszymy razem w trasę.

Będzie naprawdę ciężko, kiedy wyda swój następny album i wyruszy w trasę na 18 miesięcy, by go promować.

Jak na razie, możecie przejrzeć plan trasy Amandy na następnych parę miesięcy, a także sugestie paru moich jeszcze-nieoficjalnych wydarzeń, w tym jedno w Londynie: http://blog.amandapalmer.net/post/6092365751/my-new-evil-plans-tour-dates-in-states-uk

...

Plany byłego webelf, Olgi Nunes, by podbić świat, a co najmniej tworzyć w nim sztukę, wciąż się rozwijają. Bardzo podoba mi się to zdjęcie http://olganunes.com/2011/05/post.php (a także reklama jej projektu LAMPA z podcastu Kevina Smitha).

Reakcje i przemyślenia Matta Cheneya na temat Sandmana wciąż są warte czytania i ciągłego śledzenia. Najnowszy artykuł jest na temat "Niestałych miejsc", historii Marco Polo: http://www.boomtron.com/2011/05/sandman-neil-gaiman-meditations-fables-reflections-soft-places/. Mam nadzieję, że pewnego dnia uda mi się zebrać je wszystkie.

Co więcej, z przyjemnością widzę, że prowokują  one dyskusje i przemyślenia. Cheryl Morgan krytykuje Matta za komentarz we wcześniejszej recenzji, pisząc najbardziej (przynajmniej z mojej perspektywy) wnikliwe i dokładne podsumowanie roli Wandy w "Zabawie w Ciebie", jakie do tej pory widziałem: http://www.cheryl-morgan.com/?page_id=10825.

Dobra. Muszę iść i tworzyć sztukę.

...

Oto zdjęcie z mojej ostatniej wizyty tutaj, półtora roku temu, z Amandą i Cabalem.

Uczył ją jogi na plaży.


I na koniec, Dziwne Wypowiedzi Klientów w Księgarniach. Lista jednego z księgarzy. Takie zabawne. Takie smutne. Tak bardzo podobne do tego, co księgarze mówią mi na całym świecie. Przeczytajcie i westchnijcie.

Brak komentarzy: