poniedziałek, 25 lipca 2011

Głównie przydatne rzeczy

 Neil napisał w środę 8 czerwca 2011r.

Obiecałem, że opowiem wam o audiobookach, prawda? Przesłuchałem Mistrza i Małgorzatę oraz Trzeciego policjanta (obie książki już wcześniej czytałem, ale spodobał mi się pomysł, by ich posłuchać), a później spróbowałem Człowieka w żelaznej masce (poddałem się na prawie samym początku - tempo akcji po prostu nie nadawało się do robienia przy nim ćwiczeń i miałem ciągłą ochotę zwrócić Dumasowi uwagę na to, że owszem, może płacili mu od słowa, ale naprawdę...). Obecnie słucham Klubu Pickwicka, który zaskakująco mi się podoba. Czytałem tę książkę, kiedy miałem 11 lat, ale jest o tyle fajniejszy 40 lat później.

...

Pracownicy 92nd Street Y załatwili więcej obsługi na wieczór i otworzyli swój zwykle-nieotwierany balkon, zorientowawszy się, że bilety już zostały wyprzedane, a ludzie wciąż dzwonią z zamówieniami na spotkanie 21 czerwca, podczas którego Lev Grossman będzie przeprowadzał ze mną wywiad. Udostępnia to kolejnych dwieście miejsc. Podejrzewam, że dobrze zainteresować się nimi jak najszybciej. Ale na razie bilety wciąż jeszcze są.



Warto zauważyć, że tego samego dnia mogę pojawić się w Late Late Show With Craig Ferguson. Bardzo się przed tym denerwuję. Nie byłem w żadnym programie dyskusyjnym od czasu mojego wystąpienia w Colbert Report dwa lata temu, które skończyło się rozmową o Władcy pierścieni. Szkoda, że Craig i ja nie podzielamy zamiłowania do niczego w stylu niedawno odkrytego na nowo brytyjskiego programu telewizyjnego w tematyce sci-fi, który obaj uwielbialiśmy w dzieciństwie...

Możecie dostać darmowe bilety na Late Late Show With Craig Ferguson na http://www.1iota.com/show/view/The_Late_Late_Show_with_Craig_Ferguson. Zainteresujcie się biletami na dwudziestego ósmego, które łatwo znaleźć, ponieważ przy programie na ten dzień znajduje się moje zdjęcie.

Seattle rozpoczęło sprzedaż biletów na dwudziestego szóstego, kiedy to Maria Dahvana Headley, autorka Queen of Kings - książki, która naprawdę mi się podobała - będzie przeprowadzać ze mną wywiad. Ze strony University Bookstore.

Dostępne są dwa rodzaje biletów na spotkanie z Neilem Gaimanem: Pomarańczowe bilety kosztują $29,55 i obejmują podpisany egzemplarz jubileuszowego wydania Amerykańskich bogów od Univerity Book Store oraz wejściówkę dla jednej osoby. Podpisane książki zostaną rozdane w trakcie spotkania. Zielone bilety kosztują $5 i pozwalają na wstęp jednej osoby. W celu kupienia biletów, prosimy dzwonić pod numer 1.800.335.READ lub wysłać maila na adres steshab@uw.edu. Bilety już w sprzedaży.
...

Dziś rano dostałem e-maila z pytaniem dotyczącym Doktora Who w odpowiedzi na artykuł w brytyjskim magazynie Private Eye (Private Eye zawsze sprawia, że czujesz się kimś wtajemniczonym, ale tak jak to było z paroma innymi artykułami z tego magazynu, które poruszały tematy, o których coś wiedziałem, ich tekst o Doktorze Who był mieszanką informacji prawdziwych, nie do końca nieprawdziwych oraz wiarygodnie brzmiących plotek, które tak naprawdę w ogóle nie były prawdziwe) i pomyślałem, że, no wiecie, dziś w Nowej Zelandii emitują Żonę Doktora, co jest dobrym momentem, by zacząć przyjmować wasze pytania.

Tak więc w następnej notce odpowiem na wasze pytania związane z moim Odcinkiem Doktora Who. Pytania można zadawać tutaj.
...


Zwykle większość mojego Wsparcia Dla Zbiórek Pieniędzy Na Rzecz Komiksów wiąże się z CBLDF, ponieważ sprawy sądowe są drogie, a Pierwsza Poprawka niezbędna. Ale oto inna ważna organizacja charytatywna, The Hero Initiative. Jak piszą na swojej stronie,

The Hero Initiative jest pierwszą licencjonowaną organizacją non-profit ściśle zajmującą się pomocą na rzecz twórców komiksowych w potrzebie. Hero tworzy finansowe zabezpieczenie dla byłych twórców, którzy mogą potrzebować nagłej pomocy medycznej, wsparcia finansowego na podstawowe utrzymanie oraz powrotu do płatnej pracy. To szansa dla nas wszystkich, by odwdzięczyć się ludziom, którzy dali nam tyle radości. Więcej informacji na stronie http://www.HeroInitiative.org/ i pod numerem telefonu 818-776-1918.

A to taki szczytny cel: pomoc dla tych, którzy tak wielu ludziom dali tyle przyjemności, rozrywki i magii. Jak przeczytacie na http://heroinitiative.blogspot.com/2011/06/putting-band-back-together-gaiman.html sprawiliśmy, że coś niezwykłego pojawi się w następnej antologii Hero Comics. Sam Kieth, Mike Dringenberg i ja łączymy siły po raz pierwszy od Sandmana 4, opublikowanego w marcu 1989r., 22 lata temu.

Co przypomina trochę ponowne zebranie Beatlesów do nagrania jeszcze jednej piosenki (przynajmniej kiedy wszyscy jeszcze żyli) i jest podobnie nierealne.

Sam i Mike tworzą piekną sztukę wokół mojej niepokojącej historyjki o nadmorskiej gospodyni i jej pechowym gościu. Oto pierwsza strona.


Brak komentarzy: