niedziela, 1 kwietnia 2007

Przeprosiny za maj 2008


Neil napisał w sobotę, 31 marca 2007 o 18:12

Kilka dni temu ktoś napisał do mnie pytając o Moskwę w maju '08 i Eurocon [europejski konwent sci-fi], którego mam być "gościem honorowym".


Pierwsze słyszę.


Co prawda nie mam najlepszej pamięci i czasami gubię się w tym, na co sie zgodziłem, ale wydawało mi się dziwne, że wyleciał mi z głowy cały konwent i to w kraju, który bardzo chciałbym odwiedzić, bo nigdy jeszcze w nim nie byłem.


Więc wysłałem e-maile do moich asystentów i agentów pytając, czy ktoś wie cokolwiek na temat konwentu w Moskwie w 2008. Żaden nie wiedział. Sprawdziłem swój dysk w poszukiwaniu Moskwy i Euroscon-u i nic nie znalazłem.


Ale było to i jest nadal na stronie http://www.convent.ru/Euroscon/ . Jako dwóch pierwszych "gości honorowych" wymieniono George'a R. Martina i Neila Gaimana. Na szczęście George to stary przyjaciel, więc napisałem do niego i zapytałem, czy może mnie oświecić w tej sprawie. Odpisał:



To dla mnie nowość.


Mój terminarz na 2009 jest już od jakieś czasu ustalony i nie ma w nim Moskwy.

Nie żebym nie chciał kiedyś odwiedzić Rosji... ale o ile nie planują mnie porwać - nie pojawię się tam.


Mam nadzieję, że nasze klony będą się świetnie bawić na konwencie.



Naprawdę chciałbym pojechać do Moskwy, ale wiele lat temu zapowiedziano mnie jako gościa na konwencie, a dopiero później o to zapytano. Wyjaśniłem, że nie mogę z powodu wcześniejszych zobowiązań, na co oni, że już to ogłosili i teraz powiedzą, że się nieoczekiwanie wycofałem i to był praktycznie szataż. Właśnie wtedy zdecydowałem, że jeśli jakiś konwent ogłosi mój udział zanim zapytają o moją zgodę, to zwyczajnie od razu odmiawiam.


Więc jeśli wreszcie pojadę do Moskwy, to obawiam się, że raczej nie na Euroscon.

Brak komentarzy: