środa, 25 kwietnia 2007

Klamoty

No, no, cóż za tempo! Na neilgaiman.info znajdziecie http://neilgaiman.info/index.php?title=Academia- miejsce, gdzie można publikować prace na powiązane ze mną tematy, a także informacje, jak publikować prace lub do kogo wysłać e-maila, jeśli publikowanie okaże się zbyt problematyczne.

John Hodgman nie będzie gospodarzem czwartkowego spotkania na PEN Moth. Będzie nim Jonathan Ames.

Wiele osób napisało z wiadomością, że odkryto kryptonit oraz że armia Wiccanów może zostać pochowana.

Świetnie się bawiłem podczas czytania w Bryn Mawr- skonfrontowałem bardzo cierpliwą widownię z całością ręcznie napisanej pierwszej wersji drugiego rozdziału “Księgi Cmentarnej” (cóż, to ja czytałem im, nie zmuszałem ich, żeby sami to robili), przez co dowiedziałem się, w których momentach się śmiali oraz które kawałki wyszły dobrze, w które nie za bardzo.

Później podpisałem każdemu książkę i powlokłem się dalej.

Jutro Nowy Jork. (Szczegóły czterech moich występów oraz informacje o biletach można znaleźć na http://www.pen.org/author.php/prmAID/36.)

Brak komentarzy: