niedziela, 26 września 2010

To nie jest post o urodzinach Maddy. Tylko o czterech innych rzeczach.


To zdjęcie szczęśliwej jubilatki i jej urodzinowego samochodu jest zwodnicze.

Cztery szybkie linki, których jeszcze tu nie zamieszczałem.

Pierwszy: 26. września będę jednym z czterech autorów (wraz z Karen Hesse, Grace Lin i Jerrym Spinellim, znakomite towarzystwo), którzy zostaną nagrodzeni przez Bibliotekę Publiczną w Bostonie. Impreza ma zgromadzić fundusze ("Dochody z imprezy sfinansują specjalne programy dla dzieci i młodzieży") i wtęp wymaga kupienia biletu. Natomiast po jej zakończeniu odbędzie się otwarte dla wszystkich spotkanie z autografami. the public, though. Szczegóły:
http://www.bpl.org/general/associates/literarylightschildren.htm

(I uwaga: "Zachęcamy do kupowania i rozdawania biletów dzieciom, które inaczej nie miałyby szansy uczestniczyć w ceremonii i przyjęciu".)

Drugi: Na początku października odbędzie się festiwal New Yorkera. New York Times Blog wyjaśnia:
Sekretne hasło na dziś to alter ego: Paul Reubens, artysta, który w naszych sercach pozostanie na zawsze znany jako Pee-wee Herman, wyjątkowo pojawi się osobiście i udzieli wywiadu podczas 11. dorocznego festiwalu New Yorkera w październiku, jak poinformowali jego organizatorzy we wtorek. Inni artyści, którzy zapowiedzieli swój udział to gwiazda "Office" Steve Carell, aktorka Patricia Clarkson, muzyk James Taylor, pisarz fantasy Neil Gaiman oraz reżyser Werner Herzog.

Podczas festiwalu, który potrwa od 1 do 3 października, odbędą się także dyskusje - na temat "Saturday Night Live" z Sethem Meyersem i innymi członkami obsady z redaktorem New Yorkera Davidem Remnickiem w roli moderatora oraz dyskusja na temat wampirów w kulturze popularnej z udziałem Stephena Kinga i scenarzystki "Zmierzchu" Melissy Rosenberg prowadzona przez Joan Acocellę...
Rozmawiać ze mną będzie Dana Goodyear, która przygotowywała mój profil dla New Yorkera jakiś czas temu. Bilety i program pojawią się na stronie http://www.newyorker.com/festival 10 września.

I po trzecie...

Pod koniec października w Domu Na Skale odbędzie się "A Low Key Gathering" spotkanie-impreza związana z Amerykańskimi Bogami. (Szczegóły na: http://thehouseontherockjournal.blogspot.com/). Thingies (czyli mężni ludzie, którzy są z nami od zamierzchłych czasów alt.fan.neilgaiman) organizują aukcję i przekazałem im parę rzeczy, które znalazłem na strychu. Zebrane pieniądze pomogą ściągnąć długoletnich fanó, a całą reszta zostanie przekazana na konto CBLDF. Fajne rzeczy (w tym egzemplarz limitowanego wydania 8 zeszytu Sandmana) przekazała również Mistress Mousey i Kitty z _ERROR_14">Neverwear.

Na strychu stoją pudła. Poszedłem na górę i znalazłem trzy rzeczy, które już zdarzało mi się przekazywać na różne aukcje oraz jedną, która nigdy nie była wystawiona na sprzedaż - grafiki, które w niewielkiej ilości co parę lat przygotowuję z myślą o moich przyjaciołach (zazwyczaj planuję wysłąć je przed świętami, ale czasem udaje mi się to dopiero w okolicach lutego) - w ten sposób powstał "Niebezpieczny Alfabet" oraz "Instrukcja". Podobnie było z wierszem "Modlitwa pisarza" i przekazałem na aukcję po jednym egzemplarzu każdej z tych rzeczy.

Moje opowiadanie "Mikołaj był" po raz pierwszy zostało wydrukowane jako kartka świąteczna z kaligrafią Dave'a McKeana (z informacją o moich prawach autorskich). Porozsyłałem większość z nich, ale kilka mi zostało. Jakieś 10 lat temu zaproponowano mi 1000$, które zostałyby wpłacone na rzecz CBLDF w zamian za jedną z oryginalnych kartek, ale wtedy nie udało mi się jej wyszperać na czas i dawno straciłem kontakt z osobą, która to zaproponowała. (Jeśli jesteś tą osobą, zgłoś się proszę poprzez FAQ.) Ale w ubiegłym roku zrobiliśmy trochę porządków i znalazło się kilka tych świątecznych kartek.

A zatem jedną z nich podpisałem i przekazałem na aukcję.


...
I na koniec: CBLDF wystawiło pozostałe z Chicago Comic conu egzemplarze In Relig Oran, podpisane przeze mnie i Tony'ego Harrisa na eBayu z opcją "kup teraz". Z jakiegoś powodu nie można ich kupić za pośrednictwem sklepu _ERROR_20">CBLDF, więc pomyślałem, że zamieszczę link dla tych, którzy postanowią kupić je przez eBay.

Tyle.

Brak komentarzy: