wtorek, 22 maja 2007

Świetliki

Neil napisał w poniedziałek 21 maja 2007 o 22:54

Pojechałem do Filadelfii żeby popatrzeć jak Holly w birecie i todze wychodzi na scenę i odbiera swój dyplom, a byłem dumny jak tylko rodzic być może. Potem wróciłem z powrotem.

(Za tydzień to samo, tylko że tym razem jadę do Providence, gdzie Mike odbiera tytuł magistra. Trochę mniej emocjonujące, skoro wyjechał w grudniu i przez większość roku pracował dla Google, ale z pewnością będę równie dumny i szczęśliwy.)

Połączyłem się z internetem tylko po to, żeby wam powiedzieć, że jeśli ostatnia rzecz jaką robisz wieczorem to zabranie psa na spacer - możesz niespodziewanie natknąć się na pierwsze w tym roku robaczki świętojańskie migające w zaroślach. I jakie to wspaniałe.

Ale kiedy już się połączyłem odkryłem, że strona filmu "Gwiezdny Pył" już działa http://www.stardustmovie.com i że warto o tym wspomnieć.

Dwiedziałem się też, że drugi tom ABSOLUTE SANDMAN został właśnie zapowiedziaby na stronie DC Comics: http://www.dccomics.com/graphic_novels/?gn=7881:

Drugi z czterech przepieknie zaprojektowanych tomów w obwolutach, THE ABSOLUTE SANDMAN VOL. 2, zawiera zeszyty 21-39 serii SANDMAN z poprawionymi kolorami we wszystkich 19, jak również w numerze 34 zupełnie nowy tusz autorstwa oryginalnej rysowniczki- Colleen Doran oraz mnóstwo dodatkowych materiałów, w tym dwa dotąd nie przedrukowywane opowiadania Gaimana (jedno prozą i jedno ilustrowane), kompletną reprodukcję nigdy dotąd nie publikowanej i stanowiącej zamkniętą całość "Galerii Snów" i pełny scenariusz oraz szkice Gaimana i Kelley Jonesa do rozdziału drugiego "Pory Mgieł" z 23 zeszytu SANDMANA.

Vertigo 616stron. Kolor, twarda oprawa $99.00 US

(Ilustrowane opowiadanie to coś, co my, staroświeckie typy, nazywamy komiksem i jest to narysowana przez Johna Boltona historia Pożądania. Nigdy nie udało mi się namówić DC Comics do wydania jej w formie plakatu. Opowiadanie prozą to krótka historyjka zamieszczona pierwotnie na pudełku figurki Sandmana.)

Jakoś wątpię, że tym razem Amazon.com przypadkiem wystawi to za $14.95, ale chyba warto sprawdzić, czy przypadkiem tego nie zrobili.

Przyszedł do mnie dzisiaj przedpremierowy egzemplarz "In the Country of Blind" ["W Krainie Ślepców"] zbór opowiadań H.G.Wellsa z moim wstępem. Mając na półkach kilkaset klasyków wydawnictwa Penguin miło postawić tam choć jedną książkę, z którą mam coś wspólnego.

Brak komentarzy: