niedziela, 28 października 2007

Straszna historia

Oto tłumaczenie 30-sekundowej strasznej historii, o której Neil wspominał w paru ostatnich notkach. Oryginał możecie znaleźć na stronie http://weekendamerica.publicradio.org/programs/2007/10/27/_ten_tales_of_terror.html

...

Mieszkam w pustej okolicy, w starym domu z dala od wszystkiego.
Dlatego kupiłem psa. Dotrzymuje mi towarzystwa.

Ostatniej nocy księżyc stał w pełni, rzucał cienie. Poszliśmy skrótem przez las, daleko aż na łąkę. Spuściłem go ze smyczy, by pobiegał. Wrócił trzymając coś w pysku.

"Upuść" rozkazałem. Posłuchał. Zrobiło mi się niedobrze.

Ktoś za mną powiedział, "To moje. Nie odwracaj się."
I cień za moim zniknął, a mój pies zaskomlał w świetle księżyca.

...

Słodkich snów :-)
Varali

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

mam nadzieje, ze wiecie ze jestescie poprostu wspaniale tlumaczac to wszystko.
<3

Anonimowy pisze...

Dla takich komentarzy warto :-)

Cheers,
Varali

mk pisze...

Fajowe! z krótkich rzeczy Neila najbardziej lubię 'Mikołaj był...', nie tylko z racji wspólnego imienia xD