sobota, 9 czerwca 2012

Zakończenie szkoły i dalsze konsekwencje przemówienia...

Neil napisał w niedzielę 3 czerwca 2012 o 20:27


Dzisiaj moja najmłodsza córka Maddy ukończyła szkołę średnią. Zapytano mnie, czy nie zechciałbym zabrać głosu, ale odmówiłem. Chciałem tylko być tatą, usiąść na widowni z rodziną i promienieć z dumy, a po uroczystości robić zdjęcia Maddy i wszystkim jej przyjaciołom. Tak właśnie zrobiłem. Było wspaniale.

Kiedy zaczynałem prowadzić ten blog miała sześć lat.

Kocham cię, Maddy Gaiman, i jestem z ciebie bardzo dumny.

Wkrótce nic nie będzie mnie trzymać na środkowym zachodzie poza siłą bezwładności i faktem, że tu są moje rzeczy. I moje pszczoły. Mam nadzieję, że będę teraz spędzał więcej czasu za zachodnim wybrzeżu z dwójką starszych dzieci i o wiele wiele wiele więcej czasu na wschodnim wybrzeżu z żoną, przynajmniej po zakończeniu jej światowej trasy koncertowej w 2013 roku.

Tymczasem zamieszczam poniższy komiks. Trzeba kliknąć i przeczytać na stronie źródłowej, bo obecne ustawienia Bloggera nie służą przeklejaniu i tutaj jest nieczytelny. Pochodzi ze strony http://zenpencils.com/comic/50-neil-gaiman-make-good-art. Autorem jest Gavin Aung Than i mam nadzieję, że będę miał okazję podziękować mu osobiście, kiedy następnym razem zawitam do Melbourne. Gavin  zmienił kilka fragmentów z wygłoszonego przeze mnie przemówienia na UArts w komiks.

Z ogromnym zdziwieniem odkryłem, że przemówienie zostało obejrzane na Vimeo ponad 335 tys. razy i zrobiono do niego napisy angielskie, czeskie, estońskie, fińskie, francuskie, niemieckie, włoskie, koreańskie, portugalskie, rosyjskie i hiszpańskie - do obejrzenia na
 http://www.universalsubtitles.org/en/videos/IOH3jJ6INIof/info/neil-gaiman-addresses-the-university-of-the-arts-class-of-2012/ [polskie tłumaczenie w drodze - przyp.noita] Oryginalną wersję bez napisów można nadal oglądać na http://vimeo.com/42372767. Zakradła się nawet na Youtube, co może przydać się mieszkańcom krajów, w których Vimeo jest zablokowane.


Brak komentarzy: