poniedziałek, 11 października 2010

Książki zakazane i Antynoble

Neil napisał w czwartek 30 września 2010 o 23:27

Mamy TYDZIEŃ KSIĄŻEK ZAKAZANYCH!

Przydałaby się Wam lista powieści graficznych do przeczytania? The Huffington Post zamieścił zestawienie dziesięciu najbardziej kontrowersyjnych pozycji czytelniczych...
http://www.huffingtonpost.com/american-library-association/banned-books-2010-graphic-novels_b_740726.html#s145730

Lista może okazać się pewnym zaskoczeniem.
...

Dziś miałem okazję znaleźć się na ceremonii rozdania Antynobli. Zasiadłem w rzędzie siedmiu krzeseł, z których sześć podpisanych było LAUREAT NAGRODY NOBLA, a tylko jedno NEIL GAIMAN i dziki temu czułem się jednocześnie zadowolony i (w najlepszym, praktycznie pocieszającym sensie tego słowa) nieznaczący.




Antynoble są prześmieszne, wspaniałe i istnieją na granicy nauki i bzdury.

Wygłosiłem 24-sekundową mowę (a po niej 7 sekund streszczenia) na temat Identyfikacji Pisarza. Tematem przewodnim wieczoru były bakterie. Kiedy tylko pojawi się nagranie wideo z wieczoru, zamieszczę tutaj link do niego i będziecie mogli zobaczyć, co powiedziałem. (I jak szybko.)
...

Dobra. Czas do łóżka. (Ach. Jeśli będziecie spędzać sobotę w Nowym Jorku, Lemonu Snickett chce zaprosić was na lody:
http://www.publishersweekly.com/pw/by-topic/childrens/childrens-book-news/article/44661-three-words-free-ice-cream.html)

Brak komentarzy: