piątek, 31 sierpnia 2007

Nie będzie Bookworm, obawiam się

Neil napisał w czwartek 30 sierpnia 2007


Właśnie dowiedziałem się, że moje pojawienie się na Bookworm w Pekinie zostało odwołane -- nie jestem pewien dlaczego czy przez kogo, albo czy to była decyzja Harper Collins, czy Bookworma czy (najbardziej prawdopodobne) seria nieporozumień między nimi: Powiedziano mi wczoraj, że Bookworm "nie zezwoli u siebie na podpisywanie książek jeśli wmieszało się w to kilka firm" a potem, kilka godzin później przekazano mi, że nie jadę. Moje przeprosiny dla wszystkich, którzy planowali tam pojechać, żeby się ze mną spotkać. Aktualnie jedynym podpisywaniem w Pekinie jest to jutrzejsze o 9:30 na Targach Książki (Book Fair.)

Właśnie udzieliłem wywiadu dla CCTV-9 razem z tutejszym profesorem literatury i z prezesem British Council, zamieszczę go tutaj kiedy dowiem się, kiedy będzie emitowany.

Brak komentarzy: