poniedziałek, 6 sierpnia 2007

Wytrzeszcz

Neil napisał w piątek, 3 sierpnia 2007



W dzisiejszym wydaniu Time Out New York jest wywiad, który sugeruje, że zamierzam przejść od sławy graniczącej z kultem którą mam do bycia kimś kogo rozpoznaje się w delikatesach. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Przez piętnaście lat opędzałem się od takich rzeczy jak magazyn People i The David Letterman Show głównie z tego względu, że nie chciałem być znany w ten sposób, pamiętając słowa Stephena Kinga które powiedział do mnie w 1992, że jeśli miałby przeżyć życie od nowa rzeczą którą najbardziej chciałby zmienić byłby udział w reklamie telewizyjnej American Express "Do you know me?" ("Czy mnie znasz?"). Nie wystąpiłby w niej, ponieważ jakimś sposobem w tym momencie dostał się do sfery publicznej. Wolę świat, w którym ludzie którzy mnie nie znają, ani nie wiedzą co robię nie wiedzą też jak mam na imię, czy jak wyglądam...

Osobiście uważam, że gin pozostanie w butelce. Ale zobaczymy.


Widziałem jak opowiadałeś o Henrym Raddicku. Zastanawiałem się, czy natknąłeś się na Wayne'a Redharta na amazon.co.uk?

http://www.amazon.co.uk/gp/cdp/member-reviews/AZN3ZSQQU3WW5/203-8036728-7975947?ie=UTF8&display=public&page=1

Andrew

Dotąd nie, ale teraz już tak. Komentarze często są śmiesznem, ale czasami sam fakt istnienia przedmiotu pozostawia mnie z wytrzeszczem i wyzwala niepowstrzymany chichot.

...

Naprawdę śliczna nowa figurka z Gwiezdnego Pyłu właśnie wchodzi na rynek, zaproj
ektował ją i wyrzeźbił Charles Vess. Szczegóły na http://www.dccomics.com/dcdirect/?dcd=7061&cat=STATUES&lst=new.
Zauważyłem, że można kupić ją wyjątkowo tanio (dokładniej --- prawie za pół ceny) tutaj: http://atlantiscomicsonline.blogspot.com/2007/08/arriving-887-and-stardust-staue-deal.html
ze sklepu który zakupił ich zbyt dużo (myśląc, że to plakat) i musi się ich pozbyć...




(Co przypomina mi o tym, że ktoś dał mi znać, że Amazon.com robi wyprzedaż audiobooka CHŁOPAKÓW ANANSIEGO na Mp3 CD którą nagrał Lenny Henry. Nie uważam, żeby eksperyment z audiobookiem na Mp3 CD, który bardzo chciałem przeprowadzić, udał się nadzwyczajnie dobrze, ale jeśli planujecie wrzucić go na ipoda albo komputer, albo macie odtwarzacz mp3, to jest to świetny sposób, żeby posłuchać książki bez targania tuzina płyt.)

...

Jeśli jesteście w okolicach Atlanty, po tym jak zobaczycie Gwiezdny Pył w piątek wieczór, możecie zobaczyć Mirrormask w sobotę 11-tego na dużym ekranie w Centre of Puppetry Arts -- http://www.puppet.org/edu/education.shtml#mirrormask.

...

Interesujący wywiad z Matthew Vaughnem na http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6109
Zawsze zastanawiałem się co miał na myśli używając porównania Princess Bride spotyka Midnight Run, ale przeczytawszy wytłumaczenie wreszcie załapałem.

...

Właśnie czytam książkę Steve Ayletta LINT -- biografię wymyślonego pisarza SF, kogoś trochę podobnego do Philipa K. Dicka. Czytam bardzo powoli, bo wciąż chcę czytać ludziom na głos fragmenty. Jest potwornie śmieszna, ale nie mam pojęcia czy ktoś kto nie jest mną śmiałby się z niej. Albo z nią.

Brak komentarzy: