sobota, 15 września 2007

Lund, Londyn i Trochę Japonii

Neil napisał w piątek 14 września 2007


Wczoraj wieczorem przedstawiłem Szwedom Gwiezdny Pył a potem odpowiadałem na pytania. Dzisiaj przeprowadzała ze mną wywiad szwedzka prasa, potem podpisywałem książki, a potem dano mi nagrodę "Olbrzyma Finna". W krypcie Katedry w Lund. Grano piękną, żywą muzykę, opowiedziano legendę o Olbrzymie Finnie i uczyniono mnie drugą osobą, po niedoścignionym Terrym Gilliamie w 2005, którą uhonorowano tą nagrodą.

Jako dodatek do pergaminu i kwiatów podarowano mi niesamowite dzieło sztuki jako nagrodę -- portret przedstawiający mnie jako świętego, takiego, który już jest oprawiony i gotowy do powieszenia.

A potem w deszczu odjechałem na lotnisko, szczęśliwy, że mogłem spotkać tylu miłych ludzi i żałując, że nie mogłem dłużej zostać w Lund.

....

Dobra, tutaj są szczegóły nadchodzącego Londyńskiego Festiwalu Hay...

Wtorek 2 Października, 18:00

Neil Gaiman w rozmowie z Claire Armitstead, redaktorem literackim The Guardian
The Criterion, Piccadilly
Po rozmowie podpisywanie książek.



Premiera filmu Gwiezdny Pył w Londynie w Środę 3 października. Mamy kilka biletów na premierę: wszyscy posiadacze biletów na wydarzenie w Criterionie w ramach Festiwalu Hay wezmą udział w losowaniu w wygranych ogłosimy podczas podpisywania książek.
Bilety £5
Zamawiać na
http://www.hayfestival.com/ albo pod numerem 0870 990 1299.

Prawdopodobnie warto wspomnieć, że w Criterion można posadzić 600 osób, czyli tylko trochę mniej niż na ostatnim wystąpieniu w Londynie rok temu, więc jeśli chcecie być pewnie, że wejdziecie, kupcie bilety wcześnie.

To właśnie przyszło z Japonii...


Drogi Neilu


Jestem fanem z Japonii który dałby się zabić, żeby pójść na premierę Gwiezdnego Pyłu w październiku. To nie jest właściwie pytanie, ale czy wiesz że w Pascal Caffet i Shiseido Parlour są dostępne specjalne Menu (oba to bardzo znane sklepy ze słodyczami w Japonii) w Yokohama Takashimaya a w domu towarowym można obejrzeć wystawę fotografii z Gwiezdnego Pyłu? Te menu to Zestaw Słodyczy Gwiezdny Pył (Pascal Caffet) i Parfait Gwiezdnego Pyłu (Shiseido Parlour).

http://www.takashimaya.co.jp/yokohama/new3/index.html

Ktokolwiek, kto zje tę pozycję dostanie szansę na wygranie pary biletów na Gwiezdny Pył. Jako twój fan zastanawiam się czy powinienem jechać dwie godziny do Yokohamy żeby spróbować ich obu(^^).

Kominami Mie

Ojoj. Tylko, jeśli luisz parfait i słodycze, pomyślałbym. (Strona do której podałeś mi linka jest wspaniała -- nie widziałem jeszcze japońskiego plakatu do Gwiezdnego Pyłu i dziwnie zachwyca mnie, że są na nim Duchy.)



Oprócz tego, dowiedziałem się z niej, że jest cała japońska strona Gwiezdnego Pyłu tutaj:

http://www.stardustmovie.jp/top.html

A dodatku dziś wieczorem powiedziano mi, że...

W piątek 21 września o 18:30 w Japonii będę podpisywał książki w


Kadokawa Shoten

2-13-3 Fujimi,

Chiyoda-ku,

Tokyo

102-8177

Japonia

(To biuro mojego wydawcy, nie księgarnia. Byli na tyle mili, żeby pozwolić mi zorganizować podpisywanie, ponieważ powiedziałem im, że ludzie pisali na mojego bloga z Japonii i pytali kiedy podpiszę ich książki. Dlatego jeśli jesteście w Japonii, proszę przyjdźcie...)

...


Cześć Neil

Pomyślałem, że ty i Twoi czytelnicy chcieliby może wiedzieć, że wywiad Mitcha Benna z Tobą jest już w sieci - http://www.mitchbenn.com/podcasts/

Lena

O, dobrze. (Jestem teraz trochę mniej zmęczony podróżą, niż wtedy kiedy był ten wywiad z Mitchem, dla tych którzy martwią się takimi rzeczami.)

...

Dokument Jonathana Rossa W poszukiwaniu Steve'a Ditko będzie emitowany w Anglii w tę niedzielę na BBC4 i możecie przeczytać co Jonathan ma o tym do powiedzenia na http://arts.guardian.co.uk/art/news/story/0,,2169000,00.html

Brak komentarzy: