środa, 12 września 2007

Poeta na T

Neil napisał w poniedziałek 10 września 2007


Ktoś zapytał mnie o Edgra Allana Poe kiedy podpisywałem książki w Mantui kilka dni temu, co przypomniało mi że napisałem wstęp do książki z ilustrowanymi wierszami i opowiadaniami Poe opublikowanej kilka lat temu przez Barnes i Noble. Zważywszy, że ta książka już nie jest w druku nie wydaje mi się, żeby komuś przeszkadzało, jeśli zamieszczę tutaj ten esej.

Jest dostępny na http://www.neilgaiman.com/exclusive/essays/essaysbyneil/poe/
( a dla tych, którzy czytają to w wersji tekstowej możecie znaleźć ten esej i wiele innych interesujących rzeczy na http://www.neilgaiman.com/exclusive/)

Wiem, że jesteś teraz bardzo zajęty, ale czy nie znalazłbyś czasu żeby wspomnieć na blogu, że Charles Vess i Charles de Lint pokażą się jutro wieczorem (poniedziałek, 10 września) w księgarni Malaprop's Bookstore w Asheville, Północna Karolina aby czytać, podpisywać książki i odpowiadać na pytania, wtedy będę najszczęśliwszym małym księgarzem na świecie. Ślicznie proszę? Dużo miłości, - Gina

jasne! Mam nadzieję, że ktoś przeczyta to na czas.

Neil,
To pewnie nie umknęło twojej uwadze, ale tylko na wypadek, gdyby się prześliznęło przez jakąś szczelinę... To mały kawałek w którym ktoś myśli, że odkrył wirus, który sprawia znikanie kolonii pszczół miodowych.
http://www.nerdshit.com/wordpress/?p=2489
Wygląda na to, że prawdopodobnie dostaniemy Izraelskie pszczoły!
felix

Ta, ludzie przysyłali to do mnie, ale nie umieszczałem tutaj. A powinienem był...

...

Na http://www.flickr.com/photos/wardomatic/1324443199/ można obejrzeć plakat KORALINY który Laika film przygotował na Comic-Con.

...

Twój nos wygląda dobrze na tym ogromnym polaroidzie. Pomyślałem, że chciałbyś być w tym utwierdzony.

Poza tym to bardzo ładne zdjęcie jak na aparat w telefonie (zdjęcie które zrobiłeś gigantycznemu Polaroidowi). Czy to jeden z tych iPhone-ów? Nie próbuję cię wciągnąć postępem w reklamowanie twojego aparatu w telefonie - jestem po prostu ciekawy jaki telefon działa tak dobrze.

Dziękuję!

Mój nos wygląda dobrze ponieważ fotograf z wyczuciem skłonił mnie, żebym spojrzał w drugą stronę, tak że strona nosa która trochę się rozlatywała (ale już jest w porządku) jest wspaniale ukryta.

Telefon to Nokia N73 z wbudowanym ładnym małym 3.2 megapixelowym aparatem. Kupiłem ją tydzień temu w Amsterdamie na lotnisku i jak dotąd bardzo ją lubię, chociaż mały przycisk nawigacyjny mógłby być lepiej zaprojektowany. Tutaj jest zdjęcie, które zrobiłem w Mantui kilka dni temu z małym świątecznym namiotem u dołu.




A teraz zrobię to co się robi, kiedy zatrzymasz się w Wielkiej Brytanii i podróżowałeś przez kilka tygodni. Idę do Bootsa kupić płyn do golenia i więcej pasty do zębów, na przykład. Potem idę do M&S i kupię czarny sweter lub dwa, ponieważ tam gdzie podróżuję robi się zimniej.

Potem wydaje mi się, że może coś popiszę. To byłoby miłe.

...

Ponieważ przechwalałem się pewnej nocy, że czytelnicy tego bloga wiedzą wszystko, zastanawiałem się, czy ktoś wie, czy istnieje dobra internetowa mapa podróży z Chin do Indii zrobiona przez Małpę i jej towarzyszy podróży z książki Wu Cheng Podróż na Zachód?

Brak komentarzy: