sobota, 15 września 2007

"A co jeśli to BYŁ kurczak?"

Neil napisał w czwartek, 13 września 2007


Mili ludzie z MARV films zaprosili mnie na obiad z okazji wydania magazynu. (darmowy magazyn dla mężczyzn o nazwie Shortlist). Jedzenie było bardzo smaczne i poznałem Roba Brydona; jestem wielkim fanem Roba, od Ludzkich Szczątków po Tristrama Shandy: historia Koguta i Byka. Ale dla mnie ważniejsze było, że wystąpił w MirrorMask gdzie grał ojca i Premiera, ale nie w dniach, kiedy byłem w pobliżu, dlatego chciałem mu podziękować. Właściwie nie byłem pewien czego oczekiwać -- pewnie takiej sceny, że przydreptam i powiem "Dzień Dobry, jestem Neil Gaiman. Ee napisałem MirrorMask, dzięki że zagrałeś w niej." a on by powiedział "Żaden problem, miło Pana poznać, em..." i to by było tyle. Ale wcale tak się nie stało -- on zaczął mówić o tym blogu, a potem musieliśmy wyjaśnić MirrorMask innym, a potem rozmawialiśmy na wszystkie inne tematy. Jest zdumiewająco miłym człowiekiem, który, jak mi z dumą oznajmił, nagrał film o sobie czytającym Wilki w Ścianach swoim dzieciom. Wciąż mówiłem mu jak bardzo podoba mi się to co robi i tak jest. Nigdy jednak nie dowiedziałem się, dlaczego powinienem przeczytać bloga Barry'ego Gibbsa.

Za kilka tygodni BBC World Service będzie nagrywać dramatyzację CHŁOPAKÓW ANANSIEGO z Lennym Henrym i Mattem Lucasem (jako szef Grubego Charliego). Zamieszczę więcej szczegółów, gdy się czegoś dowiem.

Dobra. Właśnie wyświetlili napisa, że rozpoczęła się odprawa pasażerów na mój samolot do Sztokhomu...

Brak komentarzy: