wtorek, 25 grudnia 2007

jak trailer do "The Dark Knight" tylko że z guzikami...

Neil napisał w sobotę 22 grudnia 2007 o 01:14

Kilka tygodni temu ktoś zapytał, czy trailer do trójwymiarowej "Koraliny" Henry'ego Selicka jest do obejrzenia w sieci i obiecałem, że postaram się o pozwolenie na zamieszczenie go tutaj. Którego siły decydujące nie udzieliły jako że, cóż, jest w trójwymiarze.

Potem zapytałem, czy jest z "Koraliny" cokolwiek, co mogę zamieścić. Odpowiedzieli, że zobaczą co da się zrobić.

Nie miałem pewności, że w ogóle coś dostaniemy, więc nie wspominałem o tym. Ale jest. Właśnie to obejrzałem...

A zatem ku Waszej (mam nadzieję) radości - mały świąteczny podarunek. Pierwszy fragment "Koraliny" ujawniony światu.

(Tak naprawdę nie jest ode mnie. Został wybrany przez Laika i Focus i to oni wykonali całą ciężką pracę, Web Goblin zajął się całym tłem. Ja tylko przypisuję sobie ich zasługi i pławię się w blasku jak jej tam...)

Musi jeszcze minąć co najmniej rok, nim film trafi do kin. Ale oto pierwszy rzut oka...

http://www.neilgaiman.com/p/Cool_Stuff/Video_Clips/Coraline_Sneak_Preview

1 komentarz:

mk pisze...

Fragmenty koraliny widziałem już dwa dni temu, ale teraz może dotrą do większej liczby ludzi. Muszę powiedzieć że to, jak dziewczynka jest przedstawiona całkiem mi się podoba = choć wygląda bardziej na 'urwisa' niż sobie wyobrażałem :)