Zdjęcia ze spotkania z "Chłopakami Anansiego" w Białołęckim Klubie Książki

czwartek, 6 grudnia 2007

trailer do "Koraliny" w 3D

Neil napisał w środę 5 grudnia 2007 o 0:51

Dziwnym zbiegiem okoliczności, te dwa przyszły jeden po drugim...

Hej Neil,
Słyszałem, że do niektórych kopii "Beowulfa" dołączono trailer do "Koraliny" w adaptacji Hanry'ego Selicka. Czy to prawda? A jeśli tak, czy masz go? Czy mógłbyś może zamieścić tutaj klip lub link do niego? Jestem pewien, że wielu z nas chciałoby go obejrzeć. Dziękuję.
~Dylan


oraz

Witam Panie Gaiman.
Byłam przeszczęśliwa mogąc wreszcie obejrzeć trailer do "Koraliny" kiedy poszłam
zobaczyć " Beowulfa". Naprawdę nie mogę się doczekać filmu.
Jednak nie mogę znaleźć tego trailera w internecie. Czy jest on gdziekolwiek dostępny? Czy moje zdolności wyszukiwania są aż tak marne?
Gdyby mógł pan wskazać mi stronę z trailerem będę bardzo wdzięczna, bo chciałabym podzielić się nim z przyjaciółmi, którzy jeszcze go nie widzieli.
Ogromne dzięki!
Ashley

W internecie nie można znaleźć trailera do "Koraliny" sprzed "Beowulfa", bo o ile mi wiadomo jeszcze go nie ma - prawdopodobnie dlatego, że jest tylko trójwymiarowy (i w 3D wygląda znacznie lepiej, niż płaski, szczególnie igła przekłuwająca się przez dziurkę guzika).

Ale mam kopię i zapytałem Ludzi z Laika co myślą o zamieszczeniu go tu przeze mnie. Zobaczymy co da się zrobić...

...

Oto dzisiejsze zdjęcie psa-baraszkującego-w-śniegu, na którym wygląda trochę bardziej psio i wilczo, a odrobinę mniej śnieżnie-łasicowato.

Dobra. Wracam do korekty.

2 komentarze:

Glaca pisze...

Jakiż cudny piesio *_*

miki_mikula pisze...

Piesio jak piesio (czyli fajny) ale możliwość zobaczenia trailera do koraliny... bezcenne! Oby neilowi udało się go na blogu zamieścić...

 
Copyright 2009
Original theme by WP Themes Creator, modified by VARALI, main graphics by KUNDAGI