niedziela, 19 grudnia 2010

Pies zjadł moją pracę domową

Tak naprawdę moja praca domowa to wszystko, czego pies* nie zjadł. Najbardziej lubi sznurówki i buty. Blog pożarły nietrafione próby napisania go na komórce (napisałem dziś u dentysty bardzo długą notkę przy pomocy specjalnej aplikacji, a potem próbowałem załączyć zdjęcie nie tak, jak należało i wysłałem całość w niebyt. Sam jestem sobie winien, to na pewno dlatego, że wspomniałem o kontynuacji Amerykańskich bogów.)

Nadal czytam, przeglądam i poprawiam jubileuszowe wydanie Amerykańskich bogów przygotowywane z okazji dziesięciolecia. (Wyjdzie w czerwcu.)

Muszę to skończyć, zanim spróbuję odtworzyć tamtą notkę. Póki co, jako ciekawostkę i umilenie czasu, zamieszczam odcinek Prisoners of Gravity z 1993 roku o Sandmanie...

Jeśli zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądał Charles Vess, Jill Thompson, Craig Russell, Karen Berger czy Dave Mckean17 lat temu (albo jeszcze dawniej - Mark Askwith zbierał te pomysły od dość dawna) lub jak wyglądał mały Neil, macie teraz okazję.



PS: No dobra. To nie jest naprawdę mały Neil. Miałem wtedy jakieś 32 lata.

To
jest Mały Neil.




PPS: CBLDF wystawiło na aukcję na eBayu sporo rysunków i tego typu rzeczy. Świetne na prezenty gwiazdkowe dla innych lub dla siebie.



* Lola. Cabal nie jada rzeczy, które nie są do tego przeznaczone. Czasem nie je nawet tego, co powinien zjeść.

Brak komentarzy: