niedziela, 15 lutego 2009

Fotka ze Screenera (wciąż trochę jak obserwacje ptaków tyle tylko że z ludźmi)



Jeżeli przyjrzycie się dokładnie to na tej fotografii znajdziecie:

Jednego autora (mnie)

Jednego reżysera (Pana Henrego Selicka)

Jednego agenta (Pana Jona Levina z Creative Artists Agency)

Jedną Aktorkę (Panią Fairuzę Balk).

By utrudnić identyfikacje osób na zdjęciu, pomieszałem kolejność. Ale powiem wam że reżyser (Pan Henry Selick) jest wyższy niż ktokolwiek inny na tym zdjęciu, a aktorka (Pani Fairuza Balk) ma niesamowity uśmiech. A ja (autor) noszę coś co nazywam marynarką węgierskiego kelnera, i potrzebuje usunięcia efektu czerwonych oczu.

(Kolejna fotografia autorstwa zadziwiającej Cat Mihos.)
...

Jestem w holu hotelowym I udzielam wywiadów.

Pozwólcie że podsunę wam ten adres http://news.shelf-awareness.com/nview.jsp?appid=411&j=618968#2682175? To wywiad ze mną zrobiony w taksówce w drodzę na lotnisko wczoraj.

Dodatkowo jak ogłosiłem w Today show a także na Twitter, ale nie tu: Neil Jordan będzie scenarzystą I reżyserem „Księgi cmentarnej”.
...

A teraz coś z zupełnie innej beczki: Banerowe reklamy Koraliny....


Brak komentarzy: