piątek, 8 czerwca 2007

Dziwactwo

Mam zamiar napisać tutaj moją własną radosną recenzję "Gwiezdnego pyłu"- lub przynajmniej moją pełną zachwytu reakcję na zobaczenie niemal ukończonej wersji- ale obecnie pomyślałem, że umieszczę link do wyjątkowo zagadkowych spotów telewizyjnych "Gwiezdnego pyłu". Możecie je obejrzeć na http://www.stardustmovie.com - kliknijcie video. To znaczy, rozumiem, że Charlie Cox nie jest znany, ale on jest bohaterem i osobą o której jest cały ten film oraz jest osobą, która jest na ekranie przez cały czas. Można by pomyśleć, że gdzieś tam się pojawi... jeden ze spotów jakimś cudem daje wrażenie, że ten film opowiada romans między Claire Danes i Robertem DeNiro, co jest po prostu błędne pod naprawdę wieloma względami.

Hej, ho. (Potrząsa głową i jest zadowolony, że nie pracuje w marketingu filmowym)


Właśnie spędziłem parę godzin robiąc internetowe wywiady na temat "Gwiezdnego pyłu" . Teraz zabieram córki na zakupy, by zaopatrzyć się w jedzenie, ponieważ syreny ostrzegające przed tornadem ucichły i przez następne parę godzin nie powinno być burzy.

Brak komentarzy: