poniedziałek, 4 czerwca 2007

ulp

Neil napisał w niedzielę, 3 czerwca 2007

To miała być notka o tym, jak obejrzałem (prawie) gotową wersję GWIEZDNEGO PYłU z wieloma przyjaciółki i o tym jak wspaniałe to było, ale właśnie dostałem maila w którym poinformowano mnie, że moja przyjaciółka Amacker Bullwinkle, która była u nas przez kilka ostatnich tygodni, kiedy ja głównie byłem w drodze, trenowałem z psem nie wspominając o projektowaniu szybkich sposobów znalezienia się przy pszczołach, miała poważny wypadek na motocyklu i jest w stanie krytycznym, nie jestem pewien, czy potrafiłbym napisać składną notkę, nawet jeśli moje życie by od tego zależało.

Możecie przeczytać co ma o Gwiezdnym Pyle do powiedzenia Martyn Drake na Friends of English Magic http://www.foem.org.uk/?p=308 i co Roz Kaveney o tym powiedział na http://rozk.livejournal.com/154527.html. To co ja mam do powiedzenia poczeka kilka dni...

You can read what Martyn Drake at Friends of English Magic had to say about the Stardust preview at and what Roz Kaveney has to say at . What I've got to say will wait a couple of days...

Brak komentarzy: