sobota, 16 czerwca 2007

Machając...

Już prawie- prawie, tak, że mogę to niemal poczuć- skończyłem opowiadanie “Danse Macabre”, co oznacza, że napisałem już ponad połowę “Księgi cmentarnej”. Teraz zaczyna się prawdziwa akcja...

Na pewno wielu już o to pytało, ale jaką książkę czytasz na zdjęciu, na którym siedzisz pod drzewem?
Andrea, Satanistyczna Diwa Ice Cube


Siedzę pod drzewem czytając niesamowity zbiór esejów Sue Hubbell “Shrinking the Cat” (“Zmniejszanie kota”). (Tu znajduje się recenzja, którą znalazłem. Książka jest lepsza niż recenzja.)...

Wiele, wiele osób przysłało e-maile, w których piszą o tym nowym czymś zwanym Firefoxem i dlaczego powinienem go używać zamiast Explorera. Prawdę mówiąc, używam Firefoxa odkąd był Firebirdem i radośnie go zachwalam. Jednak czasami używam Explorera. Trochę łatwiej jest blogować w Explorerze- Firefox nie obsługuje niektórych wodotrysków Boggera, jeśli ma się otwarte więcej niż jedno konto Gmail w tym samym czasie, to i tak potrzeba dwóch różnych przeglądarek oraz (co szczególnie powstrzymało mnie od ograniczenia się jedynie do Firefoxa, przynajmniej na laptopach) Firefox jest czasami nadmiernie eksploatuje system. Zauważam, że komputer zwolnił, sprawdzam użycie procesora i okazuje się, że to wina Firefoxa. Zwykłem po prostu unicestwiać Firefoxa Ctrl-Alt-Deletem, a później otwierać go ponownie session saverem, ale w końcu zacząłem się martwić, że robię coś złego. Przeszukałem pomoc do Firefoxa i dowiedziałem się, że jeśli nadmiernie eksploatuje system, sugeruje się unicestwić go ctrl-alt-deletem.

Wciąz bezwstydnie używam obydwu...

...

Ucieszyłem się, gdy dowiedziałem się z
http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/6741697.stm ,
że “Wilki w ścianach” będą wystawiane w Los Angeles oraz w Nowym Jorku i doznałem rozczarowania, gdy dowiedziałem się, że jednak nie- jak twierdzi The Stage, Wilki pojadą do New Victory- szczegóły pokazów w Nowym Jorku są na http://www.newvictory.org/show.m?showID=1028522.

Chciałem umieścić parę linków z Dnia, Który Spędziłem Udzielając Wywiadów o “Gwiezdnym Pyle”, ale Lucy Anne ma je wszystkie na http://del.icio.us/thedreaming – mimo to, na Ain't it Cool znajduje się jeden długi i zabawny http://www.aintitcool.com/node/33002

Brak komentarzy: