środa, 27 czerwca 2007

Happening Holly

Maddy napisała we wtorek 26 czerwca 2007 o 14:21

Cześć! Tu jeszcze raz Maddy, gdybyście jakoś zapomnieli, że gościnnie prowadzę blog.
Cóż, jeśli myśleliście, że najważniejszym punktem dnia był miły wietrzyk który wszystko ochłodził, albo że obejrzałam zmontowane fragmenty filmu, których kręcenie widziałam, czy też to, że mogłam dzisiaj pójść na wzgórze, więc nie było tak nudno - byliście w błędzie. Główną atrakcją jest to, że moja siostra - Holly Miranda Gaiman - ma dzisiaj urodziny!!!!! Kończy 22 lata, czyli jest 10 lat starsza, ale nie martwcie się - w sierpniu kończę 13 i wtedy będzie tylko 9 lat starsza ode mnie. Radość! Teraz jest w samolocie, w drodze do Afryki. Świetny sposób na spędzenie urodzin, wiem! Holly jest cudowną i rewelacyjną siostrą. Zawsze jest optymistyczna i gotowa mi pomóc. Ogólnie mówiąc jest wspaniałą osobą. Dobra, koniec ckliwych tekstów. Za każdym razem kiedy Holly wraca do domu zostawia wszystko w kompletnym nieładzie. Przysięgam, że nie byłaby stanie utrzymać porządku choćby przez jeden dzień. Czasami też bywa dziwna, ale to chyba rodzinne. Z wyjątkiem mnie. Ja nie jestem ani trochę dziwna...

Przeszukałam swojego laptopa i wygrzebałam wszystkie te piękne zdjęcia Holly jakie tylko mogłam znaleźć! Nie przejmujcie się innymi ludźmi na zdjęciach. Nie są ważni. Nie zwracajcie też uwagi na dziwaczne miny jakie robią.









WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO HOLLY!

Brak komentarzy: