czwartek, 28 czerwca 2007

Zdjęcia! Juhuuuuuuuuuuuu

Sie macie! Tutaj Wielka Madeleine!! Okej, nic ekscytującego się dzisiaj nie działo, dlatego wstawiam kilka zdjęć z podpisami.

Dzisiaj praktycznie dyrygowałam całym planem

Oto ja kontrolująca wszystkich.
Rozmawiałam z Dougiem Jones'em, radząc jak grać Abe'a, (Wyglądasz dzisiaj jakbyś był siny ze smutku, może powinieneś jakoś podnieść się na duchu, zanim staniesz przed kamerą"), kiedy ktoś zrobił to zdjęcie.

Tutaj mówię Guillermo del Toro i Guillermo Navarro co robić. GDT może i jest reżyserem a Navarro dostał Oscaram ale jak widzicie, robią co im każę.

Oto Doug Jones i jakiś obcy facet. Musieliśmy wyrzucić obcego faceta z planu, bo straszył małe dzieci. :)

Jutro będziemy spowrotem w studiu i słyszałam, że będą się działy naprawdę fajne rzeczy! Zdam relację w nadchodzących dniach...

Pozdrawiam serdecznie,
Oficjalna Web Maddy

P.S. Wybacz, że ukradłam ci powiedzenie, Official Web Elf.

Brak komentarzy: