środa, 14 września 2011

WITS

Neil napisał w sobotę 25 czerwca 2011 o 1:38


Na Wits było wspaniale. Od dawna się tak nie ubawiłem. Josh Ritter jest znakomitym artystą (koniecznie musicie obejrzeć ostatnią piosenkę występu, do samego końca). Bill Corbett i Kevin Murphy doprowadzali nas do łez ze śmiechu rzucanymi z balkonu komentarzami. Willl Wheaton i Adam Savage to najlepsi z możliwych goście telefoniczni. I dzięki uprzejmości dyrektora muzycznego, Johna Mundona, towarzyszyła mi orkiestra dęta. A John Moe zadbał, by całe to szaleństwo nie wymknęło się spod kontroli.


Przeczytałem fragment Amerykańskich bogów. Przeczytałem wiersz. Zaśpiewałem piosenkę. I kawałem ostatniego refrenu. Wziąłem udział w dwóch quizach, dwóch rozmowach telefonicznych z innymi gośćmi i co najmniej jednym wywiadzie.


Całość można obejrzeć tutaj:


(poprawka: z jakiegoś powodu wstawiony tu klip wyświetla wiadomość „niedostępne”. Dość irytujące. Usunąłem klip i wstawiłem sam link.)


http://www.livestream.com/minnesotapublicradio/video?clipId=pla_cb848b78-e077-416b-83bb-c8aeabaf368e


Muzyka akordeonowa kończy się, a show zaczyna około 15. minuty.


W bliżej nieokreślonej przyszłości w radio wyemitowana zostanie skrócona wersja programu.

Brak komentarzy: