czwartek, 16 sierpnia 2007

Czemu oddzwaniać do nich z raju?

Neil napisał w środę, 15 sierpnia 2007


Prąd właśnie się włączył po 36 godzinach jego braku.

Wczoraj wieczorem kładłem się do łóżka przy świecach, a wczoraj nie robiłem nic poza pisaniem, czytałem trochę i, czasami, wyprowadzałem psa. Żadnego internetu. Żadnych maili. Prawie żadnego telefonu (komórka z migającym symbolem baterii sprawiała, że używałem jej tylko, gdy musiałem.)

Było wspaniale.

Był gaz, więc na obiad wyszedłem do ogrodu, zerwałem trochę kłosów i zjadłem. Kiedy się ściemniło poszedłem spać.

I got so much writing done, and did not even feel guilty for not trying to get on the web, or for not knowing what emails were coming in.

Jedyną odkrytą przeze mnie tragedią była śmierć dwóch z trzech złotych rybek w ciągu nocy -- podejrzewam, że umarły bo filtr przestał natleniać wodę. A jedna z tych rybek -- ta wielka biała -- miała około 10 lat, albo więcej, była/jest długa na stopę i przetrwała wszystko (wliczając idiotę, który wlał do zbiornika wodę z osuszacza powietrza, czyli mnie) i przeżywała wszystkie inne złote rybki jedną za drugą. Ech.

Będę za nim tęsknił.

...

Jest audycja o Beowulfie na: http://www.beowulfmovie.com/forreview/Beowulf_Podcast_ep1.mp3
i można ją znaleźć na itunes tutaj:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=262082826

...

Mój stary przyjaciel Steve Bissette pisze o Gwiezdnym Pyle i dlaczego ważne jest, że Charles Vess miał swój udział w plakacie i filmie, tutaj: http://srbissette.blogspot.com/2007/08/flights-of-fantasy-bava-stardust-t.html

Brak komentarzy: