sobota, 18 sierpnia 2007

Niektóre z rzeczy, za którymi będę tęsknił

Neil napisał w czwartek 16 sierpnia 2007


Drogi Neilu,
Pomyślałem, że możesz znaleźć interesującym fakt, że bilety na Wilki w Ścianach są już dostępne dla szerszej publiczności. Przedstawienia będą się odbywały od 5-tgo do 21-ego października w rodzinnym teatrze New Victory w Nowym Jorku. Bezpośredni link: http://www.newvictory.org/show.m?showID=1028522
Link gdzie trzeba to znaleźć: http://www.newvictory.org
Pozdrawiam gorąco,


T.R.


Hurra.
Nie jestem jeszcze pewien, czy tam będę -- będę dopiero co z powrotem z ogromnej wycieczki-do-każdego-miejsca w Chinach, Włoszech, Szwecji, Japonii i Wielkiej Brytanii, a wtedy lepiej być w domu, niż w Nowym Jorku, nawet jeśli dom to Nowy Jork. Ale Wilki to wspaniałe przedstawienie. No i bardzo chciałbym wiedzieć, co z nim zrobili przez te ostatnie próby. (Wierzę, że ta wersja będzie bliższa tej, która miała swoją premierę w Glasgow na wiosnę (Tak omawiana tutaj) niż tej, którą obwożono na jesieni.


...

Zobaczmy -- kilka osób pytało dlaczego nie zapowiedziałem, że reżyser Hard Candy David Slade ma reżyserować Nigdziebądź, jak szeroko ogłasza się to w sieci. Na przykład...

Cześć Neil,
Mania donosi, że Nigdziebądź dosięgnie dużego ekranu z Davidem Slade i twoim scenariuszem z 200 roku.
http://www.mania.com/55713.html#comments
Byłem zdziwiony, ponieważ nic tutaj o tym nie wyczytałem, ale czytanie tego strasznie mnie ekscytuje! Nie jest jeszcze za wcześnie, żeby się z tego cieszyć?
Dave



Tak, obawiam się, że jeszcze trochę za wcześnie.

To moja wina; Wspomniałem o tym dziennikarzowi z MTV po tym, jak zakończyliśmy kręcenie wywiadu, że ja i Lisa Henson zobaczymy się z Davidem Sladem, który uwielbia Nigdziebądź, na Comic-Con, ale wykoncypowałem sobie, że ta rozmowa nie wliczała się w wywiad. No i spotkaliśmy go, jest entuzjastycznie nastawiony, my też, ale nic nie jest jeszcze ustalone ani podpisane, dlatego to jeszcze nie są fakty. (A przy okazji może przypomni mi to, żeby nie mówić zbyt wiele kiedy kamera jest wyłączona.)

No i jeszcze o fałszywych wiadomościach, byłem zaintrygowany nową definicją słowa "rzekomo", które najwidoczniej jest dzisiaj synonimem "właśnie to wymyśliliśmy". Jak w kilkunastu notkach, gdzie sugerowano, że budżet Gwiezdnego Pyłu "rzekomo rozrósł się do 200 milionów dolarów". (Budżet wynosił 70 milionów dolarów, i to obawiam się, wszystko; MARV films Matthew Vaughn'a dało połowę, drugą Paramount. Jeśli by rozrósł się o chociaż milion, mielibyśmy walkę Lwa i Jednorożca).(Tutaj dla ciekawych artykuł o efektach wizualnych w Gwiezdnym Pyle.)

Ciekawi mogą też śledzić wpływy Gwiezdnego Pyłu na świecie na http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=stardust.htm

(Moja ulubiona dziwna historia o Gwiezdnym Pyle to ta o dziennikarzu, który przeprowadzał ze mną wywiad w Zjednoczonym Królestwie kilka miesięcy temu, który chciał potwierdzenie pogłoski, że Matthew Vaughn był tak lekceważący, że został po cichu odsunięty pod koniec zdjęć i że "producenci" przejęli reżyserię. Nawet po tym jak zwróciłem mu uwagę, że producentami filmu byli, w kolejności od najbardziej znaczącego, Matthew Vaughn, za którym w dużym oddaleniu stał Lorenzo Di Bonaventura -- który przebywał głównie w Stanach zajmując się Transformersami i który nie reżyseruje -- Michael Dreyer -- który był raczej zajęty produkcją Gwiezdnego Pyłu -- i, ee, ja, a nie miałem zamiaru spróbować wywalić Matthew i reżyserować Gwiezdny Pył, nawet za wszystkie plastikowe zabawki z Chin -- to był czysty nonsens, ale dziennikarz i tak rzucił mi niedowierzające spojrzenie "Gdzie jest dym", ponieważ znajomy znajomego mu mówił...)

Moim ulubionym odkrytym dzisiaj filmem jest animacja gobelinu Bayeux -- http://www.youtube.com/watch?v=bDaB-NNyM8o

Są takie strony z recenzjami, o których mi się nie śniło. GWIEZDNY PYŁ został oceniony jako Bardzo Obrazoburczy na stronie Chrześcijański Punkt Widzenia (Christian Spotlight) , podczas, gdy Konwent Katolickich Biskupów ocenia go mniej negatywnie niż poprzednik (ale ostrzegając zarówno o sugerowanym seksie przedmałżeńskim i o postaci, która urodziła się z nieprawego łoża jako wynik owego zasugerowanego seksu przedmałżeńskiego.)

Chciałam, żebyś wiedział, że prawdopodobnie twoje ryby nie umarły od braku tlenu podczas burzy. Czasami, kiedy odcinają prąd podczas burzy mogą następować skoki napięcia, które, jeśli dostaną się do filtra, mogą powodować małe kopnięcie prądem w wodę w akwarium. Powinieneś wyciągać wtyczkę filtra podczas następnych burz - umiarkowanie zdrowa złota rybka nie umrze od braku filtra czy napowietrzacza przez jedną noc - szczególnie, jeśli wymienisz jej wodę i upewnisz się, że nie będzie im zbyt gorąco.

Przykro mi z powodu twojej straty,


Teri


Dobrze wiedzieć. Pochowaliśmy je głęboko pod grządką dyń.

Dzień Dobry Panie Gaiman,
Jeśli chodzi o musical Koralina, czy możesz powiedzieć, czy Pan Merritt zamierza wydać go na CD? Jest całkowicie nieprawdopodobne, żebym mógł go obejrzeć na żywo, ale jestem wielkim fanem was obojga i bardzo chciałbym usłyszeć ten musical, nawet jeśli nie mogę osobiście obejrzeć spektaklu.
Dziękuję!

Później, mam nadzieję, że tak. Jest trochę za wcześnie, żeby to stwierdzać. Nie jestem całkiem pewien gdzie będzie tego premiera, ale bardzo chciałbym usłyszeć płytę wykonywaną przez całą obsadę...

...

Mamy teraz dojrzałe pomidory, chociaż będę w Chinach, kiedy dostaniemy tą magiczną nadwyżkę pomidorów, która prowadzi do dnia robienia Salsy. Będę tęsknił za winogronami dojrzewającymi na kratkach i za jabłkami na drzewach. A to będzie pierwszy przyzwoity zbiór winogron jaki mieliśmy.

Przynajmniej mam Dziewczynę od Ptaków (i od czasu do czasu - Pszczelego Billa) żeby informowała mnie o miodzie, pszczołach i ptakach i tym podobnych. (Najnowszy post Sharon o polowaniu na ptaki jest tu: http://www.birdchick.com/2007/08/benefits-of-dead-tree.html)

Będzie mi także brakowało mojej rodziny i na pewno mojego psa (wiem, że powinienem tęsknić za kotami, ale one nigdy nie wyglądają, jakby przejmowały się moim wyjazdem). Nie będę tęsknił za Holly tak bardzo, ponieważ w tym czasie kiedy będę przelatywał przez Wielką Brytanię ona przeprowadzi się tam na dobre i prawdopodobnie będzie szukała pracy i mieszkania, a ojciec który postawi obiad będzie prawdopodobnie czymś dobrym.

Brak komentarzy: