wtorek, 21 lipca 2009

Zielony, przyjemny świat

Neil napisał w środę 29 lipca 2009 o 2:15

Kilka lat temu napisałem opowiadanie dla Radia BBC 4 z okazji obchodów 250-lecia Williama Blake'a. Zamysł był taki, żeby napisać opowiadanie zainspirowane wierszem lub wersem z Blake'a. Wybrałem wiersz "Jeruzalem" (możecie przeczytać go tutaj) (a tu z polskim tłumaczeniem - przyp.noita)

Opowiadanie przeczytał, i to znakomicie, Alexander Morton i wyemitowano je w listopadzie 2007. Pamiętam, że kiedy to usłyszałem, nie spodobało mi się i byłem zawiedziony tym jak daleko odszedłem od tego, co na początku miałem w głowie. Nie podobało mi się, że trzeba było wyciąć niektóre fragmenty, żeby zmieścić się w przeznaczonym czasie. Właśnie puścili je znowu i wczoraj przesłuchałem z zainteresowaniem. A ponieważ już dawno zapomniałem jak brzmiało w mojej głowie na początku, słuchanie sprawiło mi większą przyjemność, niż się spodziewałem.

Do niedzieli możecie tego posłuchać na http://www.bbc.co.uk/programmes/b008cnz8

...
W ubiegłym roku Holly i jej przyjaciele zorganizowali bitwę na pudding.

W tym roku, razem z Maddy i jej przyjaciółmi, odbyła się bitwa złożona w 20% z brytyjskiej galaretki i 80% z amerykańskiej Jell-O. (tak na marginesie - angielska wersja zwyciężyła bez trudu w kategorii "smak"). Na przyszły rok planują porządną bitwę na ciasto z nadzieniem custard.

Kocham moje córki.






(Więcej zdjęć na http://twitpic.com/photos/neilhimself)

, , ,

Brak komentarzy: