środa, 20 stycznia 2010

Danse Macabre Beli Flecka już do kupienia...

W przeciągu ostatnich 15 miesięcy dostałem kilkadziesiąt wiadomości podobnych do tej (wybiera pierwszą z brzegu):

Witaj,
Niedawno słuchałem wywiadu z Tobą w radio NPR i wprost zakochałem się w zagranym na banjo "Danse Macabre". Myślę, że to świetny utwór i bardzo chciałbym wysłuchać go w całości. Szukałem, ale nie udało mi się go znaleźć na itunes, ani na podobnych stronach. Proszę, daj znać, jeśli będzie wiadomo, czy ktoś zamierza utwór wydać i udostępnić do ściągnięcia. A jak nie, to miałem nadzieję, że Ty lub Bela Fleck moglibyście mi go przesłać. Bardzo proszę o informacje. Nie mogę się już doczekać "Księgi cmentarnej"!
Glenn

A więc z największą przyjemnością ogłaszam, że król banjo Bela Fleck zamieścił na iTunes wspaniałą wersję "Danse Macabre" (z Benem Sollee'm na wioloneczeli) zainspirowaną "Księgą cmentarną". Do pobrania w cenie 99 centów. (Nie wiem czy są ograniczenia dla zagranicy, ale nie powinno być.)

http://itunes.apple.com/us/album/danse-macabre-with-ben-sollee/id345249895?i=345250245

Brak komentarzy: