poniedziałek, 14 marca 2011

Wyznania podróżnika w czasie

Dan Guy napisał we wtorek 1 marca 2011 o 0:00
Z tej strony Wasz skromny sługa, Webgoblin. Ustawiłem ten post tak, aby pojawił się na stronie tuż po północy 1 marca. Po części dlatego, że dodanie dwóch gościnnych wpisów jednego dnia wydaje mi się nieco nietaktowne, ale przede wszystkim dlatego, że mogę się przyznać do swoich urodzin, które wypadają właśnie dziś.

Choć Patrick Rothfuss sam jeszcze tego nie wie, zrobił mi najlepszy prezent , bo postanowił w tym właśnie dniu wydać swoją kolejną książkę, The Wise Man's Fear [Strach mędrca]. Nie mogę się doczekać, aż będę mógł ja przeczytać. (Wreszcie przestanę zazdrościć Pannie Day, przynajmniej w tej jednej kwestii.)




Kilka tygodni temu Pan G. obejrzał sztukę PLAY DEAD i był nią zachwycony. Obserwowałem jej tworzenie i wystawianie przez Twittera i na blogu Tellera i też bardzo chciałbym ją obejrzeć.

A teraz dzięki Panu G. i Tellerowi mogę pojechać do Nowego Jorku i kupić bilet ze zniżką 30%!
Specjalny kod promocyjny Neila Gaimana jest już aktywny.

Jeśli Twoi fani będą kupować bilet przez stronę playdeadnyc.com, mogą otrzymać 30% zniżki na dowolny spektakl, wystarczy, że w polu "promotions and special offers" wpiszą słowo "graveyard".

Pan G. opisał spektakl jako "znakomity wieczór i teatr w czystej formie (85 min bez przerwy). Myślę, że warto go zobaczyć z ukochaną osobą albo dobrym znajomym".



Poprzez LJ i na Facebooku pojawiło się kilka pytań o twórców czapek goblina, o których pisałem poprzednio i zgadzam się, że ich pominięcie to ogromne niedopatrzenie z mojej strony.

Czapkę ze zdjęcia po lewej wykonał "Purple Primate", która jak się właśnie dowiedziałem, ma swój sklep na Etsy, gdzie możecie kupić taką czapkę dla siebie. Czapkę ze zdjęcia po prawej zrobił Brandon, inne jego prace można obejrzeć na jego stronie Flicker.



Pan G. wyraźnie polecił mi, abym umieścił link do ostatniego postu na blogu Amandy. Tak też zrobiłem.

Brak komentarzy: