niedziela, 20 marca 2011

punkty wyjścia

Dan Guy napisał w sobotę 20 marca 2011 o 21:19
  • Pan G. już w domu. Pewnie wkrótce się odezwie. Chwilowo relaksuje się w otoczeniu zawodniczek roller derby. [na twitterze NG napisał: W domu, trochę zmęczony zmianą czasu i nie w formie, dom pełen ludzi z Roller Derby, z @JoanofDarkKnits na czele. Ukrywam się po kątach i odpowiadam na e-maile. - przyp.noita]
  • Na stronie NeverWear.net zostało kilka egzemplarzy wiersza IN RELIG ORAN, ilustrowanego przez Michaela Zulli. Kitty przeprowadziła z Panem Z. wywiad.
  • Za miesiąc, 23 kwietnia, BBC America rozpocznie emitowanie szóstej serii Doctora Who. Rozumiem, że premiera będzie mieć miejsce w tym samym czasie, co w Wielkiej Brytanii. Cała moja rodzina nie może się doczekać.

  • Skoro już jesteśmy przy premierach: sześć dni wcześniej, 17 kwietnia, odbędzie się premiera zrealizowanej przez HBO adaptacji GRY O TRON George'a R. R. Martina.

  • Sir Terry Pratchett ogłosił, i to w dzień moich urodzin, że trwają prace nad miniserialem na podstawie DOBREGO OMENU i że zajmuje się tym Terry Jones.
  • Pat Rothfuss zakończył trasę promującą THE WISE MAN'S FEAR. Uczestniczyłem w obu spotkaniach w okolicy D.C. i byłem mile zaskoczony na widok wielu twarzy znanych mi ze spotkań autorskich Pana G. W Bibliotece Kongresu siedziałem obok młodej damy, która niepytana powiedziała mi, że NIEGDZIEBĄDŹ to jej ulubiona książka i że kiedy Pan G. przyjechał ostatnio na Krajowy Festiwal Książki, siedziała na widowni w pierwszym rzędzie, na podłodze. Nie powiedziałem jej, że pamiętam, jak przede mną siedziała, ani że skromny web goblin Pana G. to właśnie ja.
  • Próbowałem rozpocząć akcję #hipstersandman, ale nic z tego nie wyszło.
    [Wendel's Mound? To był teatr jeszcze zanim wasza rasa przybyła na tę wyspę.]
    Morpheus was here way before you. #hipstersandman on Twitpic
    Brak mi talentu, który ma Bill Stiteler.
  • Do zobaczenia.

Brak komentarzy: