niedziela, 27 lipca 2008

Po Clarion

Neil napisał w niedzielę 27 lipca 2008 o 18:55

Jestem na lotnisku w drodze do domu, bardzo zmęczony i bardzo szczęśliwy, że jadę do domu ale smutny, że opuszczam moich 18 studentów z Clarion (którzy teraz będą mieli Geoffa Rymana i Nalo Hopkinson na ostatnie dwa tygodnie).

Moja skrzynka zaczyna wypełniać się pytaniami od dziennikarzy w związku z ogłoszeniem na konwencie, że napiszę dwuczęściową historię o Batmanie rysowaną przez Andy’ego Kuberta, która zostanie wydana w styczniu. Mają całe mnóstwo pytań.

Żebym więc nie musiał odpisywać wszystkim dziennikarzom na całe mnóstwo maili:

1) Tak, piszę dwuczęściową historię o Batmanie,
2) Tak, Andy Kubert ją narysuje.
3) Tak, będą się na nią składać dwa potężne zeszyty.
4) Nie, nie zamierzam mówić na ten temat nic więcej dopóki nie będzie w całości napisana i narysowana.

(Przed chwilą zadzwoniłem do mojej karty Visa żeby coś załatwić i zostałem zapytany, czy jestem tym Neilem Gaimanem. Odpowiedziałem, że tak. „A więc” powiedziała osoba od Visy „Czy zamierza pan napisać odcinek Doktora Who?”)

Brak komentarzy: