środa, 21 marca 2007

Przypomnienie i brak wierszy

Neil napisał we wtorek, 20 marca, 2007

Tylko przypominam, że jutro, we środę, o 20:15 czytam i podpisuję książki w Hamburgu w Tha;ia Buchhandlung, Europasaż, Ballindam 40.

Potem w Lipsku w czwartek od 13:00 do 14:00 na targach książki, podpisuję przy stoisku Panini, a potem czytam i podpisuję na Klubie Muzycznym i Jazzowym SPIZZ o 21:00.

W Piątek i sobotę rozdaję podpisy w Paryżu. A w piątek za tydzień (30 marca) po południu myślę, że będę uczestniczył w podpisywaniu – niespodziance w Planet w Londynie.

Szczegóły tego wszystkiego są w dziale http://www.neilgaiman.com/where/ oprócz londyńskiego podpisywania, bo na razie nie mam jeszcze godzin, w których się odbędzie)

Gerd Köster, który czyta razem ze mną w czasie niemieckiej części trasy i tłumaczył Chłopaków Anansiego na niemiecki gdy ja czytałem ich po angielsku jest naprawdę dobry. Jest też miły, zabawny i całkiem zdrowy na umyśle. To było ogromne rozczarowanie, bo miałem nadzieję na nową serię wierszy, które pobiłyby te które napisałem o Martinie Semmerlodge. (Jeśli jesteście zainteresowani, możecie je przeczytać tutaj http://www.neilgaiman.com/journal/2003/10/seeing-you-asked-for-them-sampling.asp

wrzucone przez Neila o 20:17 czasu amerykańskiego

Brak komentarzy: