czwartek, 21 lutego 2008

krótkie nowości

Neil napisał w środę, 20 lutego 2008



Księga Cmentarna jest tak blisko skończenia, że mogę to poczuć. Wszystko już napisałem, teraz pozostaje tylko przepisać i przeczytać i dopracować. (Co ciekawe i dla mnie raczej zaskakujące wygląda na to, że Księga Cmentarna ma około 67 tys. słów. Sprawia to, że będzie się ją przyjemnie czytało i będzie miała około 12 tys. słów więcej niż Gwiezdny Pył.)

Nie miałem zamiaru w ogóle blogować, kiedy dostęp do sieci jest problematyczny i zbliża się mój deadline, ale skoro wczoraj wstawiłem to coś o darmowych książkach lepszych niż zupa, pomyślałem, że te dwie małe nowości są warte wspomnienia...

Film Gwiezdny Pył został nominowany do trzech nagród Saturn Awrds, Beowulf do dwóch (a do jednej z nich jestem współnominowany z Rogerem Avarym). (Pełna lista w łatwej do przyswojenia formie na http://www.variety.com/awardcentral_article/VR1117981190.html)

Potwierdziło się, że David Fincher będzie reżyserował
film na podstawie komiksu Charlesa Burnsa Black Hole, do którego scenariusz piszę wspólnie z Rogerem Avarym. Hura!

To jest fajne: Beelzebufo, żaba, która zjada dinozaury i podważa teorię dryfu kontynentów...

No i Steve Bissette publikuje na swoim blogu okładkę autorstwa Dave'a McKeana do książki Goldena/Wagnera/Bissetta o wszystkich rzeczach, które zrobiłem, teraz przechrzczonej Książę opowieści. (Okładka nawiązuje do Sandmana i przedstawia mnie nawiązującego do piosenki Velvet Underground która zdawała się mieć w sobie całą fabułę sandmana...)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hej! Robisz kawał dobrej roboty :) Dziękuję Ci, że mogę czytać zapiski jednego z moich ulubionych pisarzy :)