środa, 19 marca 2008

Maddy powraca

Hej wszystkim! Tu Maddy Gaiman, chciałabym wam tylko powiedzieć, że jestem bardzo zmęczona! Dzisiejszy dzień był długi i teraz dokładnie wiem jak czuje się tata po całym dniu udzielania wywiadów albo po czymś takim jak Comicon.

Tak więc przyjechaliśmy do studia Laika dziś rano około 10:00, zjedliśmy pyszne śniadanko, a potem poszliśmy zwiedzać plany zdjęciowe "Koraliny". To było superniesamowicie świetne!! Jest taaaak dużo planów dla różnych scen z filmu. Potem przeprowadziłam wywiad z Henry'm Selickiem i moim tatą, później robiłam garstkę krótkich spotów telewizyjnych na temat [ocenzurowane przez ojca i studio Laika] i [ocenzurowane] i [ocenzurowane], w których mówię coś w stylu "Cześć! Tu Maddy Gaiman. Zostańcie z nami, by zajrzeć za kulisy świetnego nowego filmu animowanego 3D KORALINA!"

Potem przeprowadziłam wywiad z Georginą Hayns i Debem Cookiem, którzy są kierownikami wydziałów zajmujących się kukiełkami i kostiumami dla kukiełek. To było naprawdę cudowne. I strasznie podobają mi się wszystkie kukiełki. Nigdy nie miałabym wystarczająco dużo cierpliwości, by robić to, co robią ludzie pracujący tutaj. Przy wszystkich szczegółach i poruszaniu kukiełek odrobinę przy każdym ujęciu, robieniu zdjęcia i później znów przesuwaniu ich trochę bardziej, moja głowa by eksplodowała!! Do tego potrzeba talentu, mówię wam. A, widzieliśmy też ok. 20 minut materiału w 3D, który też był zarąbiście fantastyczny. Jak na razie kręcenie filmu idzie świetnie, a ja po prostu nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę ukończoną wersję!

Okey, lepiej pójdę już do łóżka, bo jestem nieźle zmęczona. Jednak miejmy nadzieję, że jutro powrócę z następną wspaniałą notką!

Do następnego razu, ludki!

Brak komentarzy: